Სარჩევი:

როგორ გამოვთვალოთ PPC?
როგორ გამოვთვალოთ PPC?

ვიდეო: როგორ გამოვთვალოთ PPC?

ვიდეო: როგორ გამოვთვალოთ PPC?
ვიდეო: როგორ დავაყენო დრაივერები ძალიან მარტივად 2024, ნოემბერი
Anonim

როგორ გამოვთვალოთ სწორი PPC სარეკლამო ბიუჯეტი

  1. PPC რეკლამა ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი თანამედროვე სარეკლამო ტენდენციაა.
  2. PPC ბიუჯეტი = (მომხმარებელთა რაოდენობა / CR2) / CR1 * CPC.
  3. მომხმარებელთა რაოდენობა = (შემოსავლები / გაყიდვების პერიოდი) / გაყიდვის საშუალო ოდენობა.
  4. მომხმარებელთა რაოდენობა = (10.000 / 2) / 1000 = 5 მომხმარებელი.
  5. PPC ბიუჯეტი = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 დოლარი.

გარდა ამისა, როგორ გაზომავთ PPC-ს?

  1. შთაბეჭდილებები – რამდენჯერ იყო თქვენი რეკლამა ნაჩვენები ძიების შედეგების გვერდზე.
  2. დაწკაპუნებები – რამდენჯერ დააწკაპუნა ვინმემ თქვენს რეკლამებზე.
  3. Click Through Rate (CTR) – დაწკაპუნების პროცენტი გაყოფილი შთაბეჭდილებებზე.
  4. ღირებულება - მთლიანი ღირებულება ყველა დაწკაპუნებისთვის.

შეიძლება ასევე იკითხოს, რამდენი უნდა დავხარჯო PPC კამპანიაზე? Ზოგადად, რამდენი შენ უნდა დახარჯვა Google Ads-ში ძალიან განსხვავდება. Შენ შეგიძლია დახარჯვა $50 თვეში ან $10 000-ზე მეტი ან მეტი. Რამდენი თქვენ დასრულდება ხარჯვა დამოკიდებულია თქვენი გაყიდვების მიზნებზე, გეოგრაფიულ ფართობზე, ძიების მოცულობაზე და ინდუსტრიის კონკურენტუნარიანობაზე.

რა არის კარგი ROI PPC-სთვის?

მაგალითად, თუ თქვენი რეკლამებიდან მოგება გქონდათ $100 და აწარმოებდით თქვენს PPC-ს 50$-ად, თქვენი ფორმულა იქნება (100-50)/50. ეს გამოდის 1, რომელიც 100-ზე გამრავლებისას არის თქვენი პროცენტული ROI: 100%. თუ სანაცვლოდ თქვენ მიიღეთ $200 მოგება იგივე რეკლამებიდან, 200-50=150, 150/50=3, 300% ROI.

რა არის PPC მეტრიკა?

9 ყველაზე მნიშვნელოვანი PPC მეტრიკა დაწკაპუნებები: ფასიან რეკლამაზე დაწკაპუნების რაოდენობა. ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე: საშუალოდ დახარჯული თანხა თითო დაწკაპუნებაზე. დაწკაპუნების მაჩვენებელი (CTR): რამდენად ხშირად ხდება თქვენი რეკლამის დაწკაპუნება ნახვის შემდეგ. ხარისხის ქულა: Google-ის მიერ თქვენი რეკლამის, საკვანძო სიტყვების და სადესანტო გვერდების ხარისხისა და შესაბამისობის გაზომვა.

გირჩევთ: